Les Trois Chateaux - Reisverslag uit Colmar, Frankrijk van Wendy en Patrick Meer - WaarBenJij.nu Les Trois Chateaux - Reisverslag uit Colmar, Frankrijk van Wendy en Patrick Meer - WaarBenJij.nu

Les Trois Chateaux

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy en Patrick

31 Augustus 2014 | Frankrijk, Colmar

Gisteren hadden we onze eerste stop in Luxemburg. De camping Um Gritt is van Nederlandse eigenaars en bekend van de tv serie ik vertrek. Begin dit jaar werd deze uitgezonden. We hadden een heerlijke plek aan de rivier. Vanochtend vertrokken richting Colmar. Was even spannend toen we het dorpje vd camping inreden want daar was het wel heeeel druk. Maar Pat is een fantastische chauffeur en manoeuvreerde ons door de smalle straatjes. Wat een drukte, er blijkt een wijnfeest te zijn. Nou dat willen we meemaken. Dus in mijn beste Frans een plek geregeld. En nu op naar la village!

• 31 Augustus 2014 - 20:07

Melissa:

Super! Proost!

Dikke kus

• 31 Augustus 2014 - 20:32

Tineke:

Hai vakantie luitjes

Fijn dat ik even wat kan lezen,hoe het gaat,en waar jullie zijn.
    Leuk ook de foto's erbij.
    Goede reis maar weer ,en proost!
    xxxxx mam en pap.

• 31 Augustus 2014 - 20:42

Emmy:

Zo zie je maar,wat een avontuur...wel fijn met zo'n privé chauffeur maar hij is ook de Bob zeker

Verslag uit: Frankrijk, Colmar

Wendy en Patrick

Wij houden van lekker bezig zijn tijdens onze vakantie. Leuk de omgeving bezoeken, we zijn altijd geinteresseerd naar de omgeving waar we op vakantie zijn .

Actief sinds 28 Aug. 2014